11 12 2008

Kom

en verwijl

in mijn poel van droefheid

dompel u

onder

in mijn smart

mijn leed zal u warmen

mijn hartsscherven

verpakt in wieren van melancholie

ik serveer u

vandaag

een soepje van zoute tranen

een filet van weemoed

op een bedje van mistroostigheid.

Laat u verwennen

maar wen niet

aan mijn geween.

Schop me, knijp me, wring me, schud me

Ik ben moe

van mezelf.

Draag me niet, laat me vallen, drop me, dump me

Ik ben moe

van dit alles.

Acties

Information

5 responses

11 12 2008
tricky

via de blog van ‘een jaar vrolijkheid’ hier aanbeland en gemerkt dat ik hier nog al wel es vertoefd had, en ook nu stond het me wel aan… hoewel, je mistroostige stemming van vandaag is nu niet meteen je meest vrolijke stukje! maar herken me er wel in (niet altijd gelukkig!) en heb natuurlijk ook meer gelezen 🙂
tot blogs
tricky

11 12 2008
klaproos

zakkie snoepies neerleg 🙂
dat houdt je wel zoet
:-))

11 12 2008
Lies

Soms voelt het zò koud…

11 12 2008
noukie

het wordt tijd da het zonneke terugkomt voor ons tanteke want ze heeft precies winterblues. Don’t worry vanaf 21.12 beginnen de dagen terug te lengen. Yeah.

13 12 2008
Stientje

Schoon… héél schoon…

Geef een reactie

