Af-zonder(l)ing

31 12 2008

Vandaag blijf ik even bij mezelf. Geen gefeest, geen vuurwerk, geen gedonder.

Rust. Vrede. Op aarde. Aan iedereen van goede wil, natúúrlijk. Maar nu even niet.

Niemand zien. Niemand horen. Alleen ik, mezelf en ik.

Geen goede voornemens. Geen beschouwingen van een jaar dat turbulent en (mijn) wereldschokkend was.

Niets van dat alles.

Tantieris staart. En blijft staren. Niet naar mijn navel. Niet naar de wolken.

Strak vooruit. Maar met zachte schouders, ontspannen blik. Op oneindig.

Vandaag.


Acties

Information

7 responses

31 12 2008
blogbaas

Precies! Het gaat hier om het verschil tussen staren en turen.
Nog een prettig 2009 !

31 12 2008
tijdtussendoor

Ik wens je van hieruit een zachte overgang naar al het nieuw dat voor je klaarligt…

31 12 2008
Aïda

Uiteindelijk is morgen hetzelfde als vandaag. Enkel een dag later.

31 12 2008
Dwangbuis

Bij dat gevoel missen we nog sneeuw. Maar het mist buiten, en dat past ook goed bij afzondering.

1 01 2009
Ebelien

Dan een vredig, evenwichtig en gezond nieuw jaar gewenst voor jou en de jouwen.

1 01 2009
elsje

Ben ik gek of heb je dit bericht twee keer gepost??
Hoe dan ook, alle goeds voor 2009. En veel mooi toneelspel ook nog.

2 01 2009
vandepotgerukte

Ik slaak een diepe zucht, terwijl ik U met een gerust hart verder laat staren.

Was getekend

Geef een reactie

