On-recht-waar-digheid

19 01 2009

Even kijken: waarschijnlijk liggen ze op tafel. Of op de ijskast? Of misschien zijn ze achter de zetel gevallen. Vergat ik ze op het aanrecht? Mogelijk  liggen ze wel in mijn auto. Of neen, manlief verstopte ze.

Ik vind ze niet.

De woorden die ik zoek bij het lezen van dit.

Daar zijn geen woorden voor. U heeft geen recht op verdriet. Uw vermoord familielid is minder-waard(ig) omdat ze het kladje voor schadevergoeding niet meer had. Wet is wet en iedereen is er gelijk voor. Mmm ….

Er sluipt iets binnen. Ik heb er geen woorden voor.

Acties

Information

10 responses

19 01 2009
georgina

Ik had het ook al gelezen… Een regelrechte schande. Of alweer: wat is een leven maar waard? 😦

19 01 2009
tijdtussendoor

Mijn woorden gingen ook verloren in ongeloof en woede.

19 01 2009
Lien

Jup, ik ben der ook niet goed van. Ook net iets gepubliceerd hierover.

19 01 2009
vandepotgerukte

“Iedereen gelijk voor de wet?????”
Dat schijnt ons o zo beschaafde motto te zijn.

Was getekend

19 01 2009
zapnimf

VerONT-WAARDiging.

19 01 2009
(mw)

Even updaten: de familie van de Malinese oppas krijgt mogelijk toch een schadevergoeding. Minister van Justitie Stefaan De Clerck sluit dat niet langer uit.

19 01 2009
zeezicht

Ze zullen niet anders durven zeker, we hebben zo al geen te best imago in het buitenland.

20 01 2009
flo

Ik vind het totaal geen hout snijden: de schade werd berokkend door een Belg, dus moet vergoeding ook uit die hoek komen. Voor iedereen die leed/lijdt. Los van nationaliteiten en verblijfsvergunningen van slachtoffers.

20 01 2009
veerle

Hier zijn inderdaad geen woorden voor.

4 02 2009
In tijden van cholera? « Ziediswiedadieris

[…] tijden van cholera? 4 02 2009 Waarschijnlijk komt het door dat wintergevoel. De oorlog, de crisis, de beurscrash, de drukte, het eindejaarsgevoel, het ziek-zijn, het verdriet, de ruzies, […]

Geef een reactie

