Dat zou schoon zijn

20 01 2009

op mijn kont blijven zitten en de wereld op me af laten komen.

Zonder moeite elke hindernis overwinnen en vooral geen energie moeten steken in het beleven van alles wat me dwars zit.

Imelda Marcos-gewijs mezelf de hemel in prijzen, niet in waarheid maar overtuigdheid. Heiligheid zonder de schijn, wijsheid zonder te wijzen.

Ja, dat zou schoon zijn.

verzuipend in het werk, vergaderingen, afspraken en sociale evenementen die te leuk zijn om àf te zeggen.

Acties

Information

4 responses

20 01 2009
zapnimf

Is dit nu een excuus om je loos te laten gaan in het schoenen kopen?

20 01 2009
georgina

Ik zou dat ook leuk vinden. Wat voor een ander vanzelf gaat en voor mij/jou massa’s energie opslorpt.

22 01 2009
treiner

ik heb zo,n leven hoor 🙂

4 02 2009
In tijden van cholera? « Ziediswiedadieris

[…] 4 02 2009 Waarschijnlijk komt het door dat wintergevoel. De oorlog, de crisis, de beurscrash, de drukte, het eindejaarsgevoel, het ziek-zijn, het verdriet, de ruzies, […]

Geef een reactie

