Doorgelicht

3 02 2009

Naarstig op zoek naar mijn loden jas. In mijn new-wave jaren had ik iets dat er wel op trok: zo’n lange travestietenmantel die een ongenode dreigende indruk kon maken.

Nu dus zoekend naar iets met genode dreiging. Want ik moet indruk maken, zwaar indruk maken. Zo’n indruk van een kilo of honderd. Serieus obees met diepgang. Pedagogische diepgang. Min vijf ondergrondse parking-niveau.

Doorlichting … een gewichtig woord in het onderwijs. Vandaag wordt mijn schooltje onder de scanner gelegd. X-ray in het kwadraat. U duimt toch ook?


Acties

Information

5 responses

3 02 2009
Wim

Ik duim mee.

3 02 2009
Nadia

Tuurlijk duim ik mee.

3 02 2009
zapnimf

Wij hingen er twee weken geleden aan. De verkennende dag waarna ze hun focussen zullen bepalen. Wat je ook zegt, daarna krijg je als vraag : “En kun je dat ook even bewijzen?”
Succes.

4 02 2009
elsje

En?
Heeft het duimen geholpen?
Mocht je de volgende keer nog een jas zoeken probeer er dan eens een die er zo uitziet: http://www.youtube.com/watch?v=trOuMvapW8E
🙂

4 02 2009
Tantieris

@Wim@Nadia: thx 😉
@zapnimf: Ik moest zelfs niks bewijzen. Hij zat tien minuten in mijn klas, heeft aandachtig geluisterd en is toen doorgegaan. We beschouwen dat maar als positief.
@elsje: Waw… dat is de perfecte jas met de nodige ‘attitude’. Goed idee!

Geef een reactie

