ver-trouwdheid

5 02 2009

Het is een vreemd, raar, bijna beangstigend idee te weten dat mijn huisarts (die mij al 32 jaar kent én onderzoekt) mijn bh met één hand zeer vlot kan losmaken en dit dan ook zonder aankondigen doet.

De preutse seut in mij sloeg dan ook meteen (met gesmoord gilletje) haar beide handen voor haar borsten. Alsof mijn huisarts (die mij al 32 jaar kent én onderzoekt) daarin geïnteresseerd is.

Het gewoonte-getrouw behangkijken bij het in- en uitademen (mét open mond, Tantieris) kreeg vandaag een heel andere dimensie.

En de rode wangen had ik al van te voren. Dat is wat een longontsteking met mensen doet. Nog tot volgende week woensdag … slap én ziek. Gelukkig geen 32 jaar.


Acties

Information

7 responses

5 02 2009
georgina

Veel beterschap!

5 02 2009
She

Een aankondiging had er wel af gekund! Heel veel beterschap, ziek maar goed uit, anders blijf je er nog heel lang last van hebben.

6 02 2009
Nadia

Raar dat je voor een longontsteking je bh moet uitdoen…
Van harte beterschap!

6 02 2009
Ebelien

Dat houdt je scherp 🙂
Longontsteking, daar kun je heel slap van zijn. Beterschap Tantieris!

6 02 2009
flo

Ja, inderdaad, heel raar. Heb een paar jaar geleden er ook één gehad, maar die bh diende daarvoor helemaal niet uit. Voor de radiografie hield ik zelfs een onderhemdje (ik was voorzienig) aan. (wat niet uit moet, doe ik ook niet uit)

Dit geheel terzijde, want uiteraard wens ik je bij deze veel beterschap en knuffels en liefde en …

7 02 2009
Kaatje

Dochter had er een paar jaar geleden ook een te pakken, en was daar toen toch een week of 5 fameus van onder de voet. Geen idee meer of zij haar bh daar toen moest voor uit doen of niet, eigenlijk.
Ik ging een paar weken geleden naar de kinesist zónder bh… zonder mij daar bewust van te zijn. Vlugvlug gewisseld van kledij, en zonder nadenken àlles uitgedaan, dus ook bh… En vergeten om ‘m terug aan te doen. Ik stond daar met fameus rode kaken toen ik mij uitkleedde en tot mijn ontzetteing vaststelde dat ik in mijn totale nakie voor hem stond (allé, op mijn slip na, that is). Mijn kinesist gaat gelukkig ook al héél wat jaren mee, dus uiteindelijk stonden we samen smakelijk te lachen om mijn verstrooidheid.
Zeg, meis, van harte beterschap hoor! Verzorg je goed. Vooral veel rusten is de boodschap!!

10 02 2009
zapnimf

Euh… dat is dan toch niet dezelfde dokter als enkele stukjes verder I presume?

Geef een reactie

