Wij lachen wat af

22 02 2009

Zondagochtend. Bijna middag. Ontwaken. Lui, langzaam, loom. Glimlachen. Praten. Van een evaluatie van de gezellige zaterdagavond tot ‘wie gaat er naar de bakker?’. (Waarop ik het antwoord al weet want dat is hier altijd (het)dezelfde)

Grapjes maken. Lachen. Onnozel doen. Plots zegt hij: “Ik zen nogal ne keirel, eh.” Ik antwoord droogweg: “Ja, mé u kunde lachen.

Van Vlees en Bloed-conversaties in bed. Tja … Wij durven nogal wat zeggen!

En nu ga ik een ‘toereke doen’ naar de beenhouwer. Joepie!


Acties

Information

3 responses

22 02 2009
stine

schitterende kerel éh ! Heb ook 7 weken lang genoten !
Zo’n echte Vlaamse serie met nét dat tikje erover.

23 02 2009
babsie

laat mij raden: twee koteletjes?

23 02 2009
tricky

een gezellige zaterdagavond? een luie, lome zondagochtend… blij dat je weer verrezen bent, en hoop dat het je geen ‘vijgen na pasen brengt’?!

Geef een reactie

